Aktualności

tel. centr. 91 444 1000
fax 91 444 1174
NIP: 851-020-80-05
al. Papieża Jana
Pawła II 22a
70-453 Szczecin
Rektorat US
A A

Innowacja i reklama społeczna - Konkurs Instytutu Socjologii

Zapraszamy serdecznie do udziału w dwóch konkursach organizowanych przez Instytut Socjologii US. Oba przeznaczone są dla uczniów 3 klas gimnazjum oraz licealistów. Tematem jest innowacja oraz reklama społeczna. Prace w formie plakatu lub eseju, można składać do 31.03.16 r.

W pracach składanych na konkurs „Innowacja społeczna” oczekujemy przedstawienia nowatorskiego, możliwego do zastosowania rozwiązania odpowiadającego na potrzeby społeczne, które daje jednocześnie szansę by odbiorców traktować podmiotowo, a nawet jako współtwórców innowacji.  W drugim konkursie najważniejsze będzie odniesienie się do jakiegoś problemu społecznego (i ewentualnie propozycji jego rozwiązania) przy pomocy środków graficznych tak, by przekaz spełniał rolę informacyjną, perswazyjną i motywacyjną.

Konkursy skierowane są do uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ostatnich klas gimnazjów. Celem konkursów jest zainteresowanie młodzieży szeroko rozumianą problematyką społeczną.

esej-plakatWH

Wyciąg z regulaminów konkursów: 

REKLAMA SPOŁECZNA

1. Celem konkursu jest wytypowanie trzech najlepszych prac reklamy społecznej w formie plakatu.

2. Konkurs jest skierowany wyłącznie do uczniów szkół średnich i uczniów klasy trzeciej gimnazjum.

3. Dopuszcza się zgłoszenia projektów wykonanych przez więcej niż jedną osobę. W takim przypadku osoby startujące w konkursie będą traktowane i oceniane jako zespół. Osoba, która zgłosiła dzieło indywidualnie, może być również członkiem zespołu.

4. Plakat powinien być złożony w formacie jpg.

5. Zgłoszenie dzieła następuje poprzez przesłanie pliku pocztą elektroniczną na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  . W tytule maila należy wpisać „Konkurs – Reklama społeczna”.

6. W treści maila należy zamieścić:

 a) Imię i nazwisko autora pracy oraz szkołę, do której uczęszcza.

 b) Adres mailowy autora dzieła (adres do korespondencji)

 c) Skopiowane oświadczenie (zamieszczone na końcu niniejszego Regulaminu)

7. Komisja dokona oceny dzieł według następujących kryteriów:

a) znaczenie i społeczna funkcjonalność przekazu,

b) oryginalność

c) estetyka,

d) technika wykonania.

8. Zwycięzcom Konkursu (trzy pierwsze miejsca) – autorom lub zespołom nagrodzonych dzieł - zostaną przyznane nagrody pieniężne – 500 zł za 1 miejsce, 350 zł za 2 miejsce i 150zł za 3 miejsce, które laureaci odbiorą w siedzibie organizatora.

 

INNOWACYJNA GOSPODARKA

1. Celem konkursu jest wytypowanie trzech najlepszych esejów prezentujących innowację społeczną.

2. Konkurs jest skierowany wyłącznie do uczniów szkół średnich i uczniów trzeciej klasy gimnazjum.

3. Dopuszcza się zgłoszenia projektów wykonanych przez więcej niż jedną osobę. W takim przypadku osoby startujące w konkursie będą traktowane i oceniane jako zespół. Osoba, która zgłosiła dzieło indywidualnie, może być również członkiem zespołu.

4. Esej powinien być zgłoszony w formie pliku Word, a tekst nie powinien przekraczać 1500 słów.

5. Zgłoszenie dzieła następuje poprzez przesłanie pliku pocztą elektroniczną na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  . W tytule maila należy wpisać „Konkurs – Innowacja społeczna”.

6. W treści maila należy zamieścić:

a) Imię i nazwisko autora pracy oraz szkołę, do której uczęszcza.

b) Adres mailowy autora dzieła (adres do korespondencji)

c) Skopiowane oświadczenie (zamieszczone na końcu niniejszego Regulaminu)

8. Zwycięzcom Konkursu (trzy pierwsze miejsca), autorom lub zespołom nagrodzonych dzieł – zostaną przyznane nagrody pieniężne – 500 zł za 1 miejsce, 350 zł za 2 miejsce i 150zł za 3 miejsce, które laureaci odbiorą w siedzibie organizatora.

 





Odwiedź nas:

Jak do nas trafić