może tu
    • 14 PAŹ 19
    Jak nauczać programowania?

    Jak nauczać programowania?

    We wtorek, 15 października 2019 r., na Uniwersytecie Szczecińskim odbędzie się spotkanie zatytułowane „Gamifikacja i nauczanie programowania”. Podczas wydarzenia zaplanowano konkurs dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych i studentów pt. „Wymarzona lekcja programowania”.

     

    Wykład inauguracyjny będzie stanowić wprowadzenie do problematyki nauczania programowania i gamifikacji. Wygłosi go prof. dr hab. Maciej Marek Sysło – polski naukowiec, związany z Wydziałem Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wydziałem Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Następnie zostaną przedstawione założenia, cele i uzyskane dotąd rezultaty, realizowanego w ramach programu Erasmus+, projektu Framework for Gamified Programming Education.

     

    Centralną część wydarzenia stanowić będzie konkurs „Wymarzona lekcja programowania”, w którym wybrane zespoły przedstawią swoje własne wizje ulepszenia dydaktyki w obszarze projektowania.

     

    Ostatni wykład w ramach wydarzenia wygłosi dr hab. Jerzy Grębosz z Instytut Fizyki Jądrowej Polskiej Akademii Nauk w Krakowie – autor podręczników programowania. Po jego zakończeniu nastąpi ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród.

     

    „Gamifikacja i nauczanie programowania” odbędzie się we wtorek, 15 października, o godz. 10:00 w auli prof. Przemysława Małka, Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania US, ul. Mickiewicza 64.

     

    WIĘCEJ INFORMACJI

Accessibility Toolbar