może tu
    • 08 MAR 19
    Kampania #SuperTeamUS nagrodzona!

    Kampania #SuperTeamUS nagrodzona!

    Uniwersytet Szczeciński zajął 3 miejsce w konkursie Genius Unversitatis 2019, organizowanym przez Wydawnictwo Perspektywy. Nagrodę w kategorii UCZELNIA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH wręczono dziś, 8 marca, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas XXXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2019.

     

    Nagrodzony Super Team to konkurs, którego pomysłodawcą i organizatorem jest Biuro Promocji i Informacji US. Został on skierowany do studentów I i II stopnia studiów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych. Celem Super Team było wyłonienie grupy, której wizerunek posłużyłyby do wsparcia kampanii rekrutacyjnej Uniwersytetu Szczecińskiego.

     

    Zdjęcia zwycięskiej ekipy studentów wykorzystano w najnowszym informatorze US i na jego wizerunku oparto kampanię rekrutacyjną. Fotografie z profesjonalnej sesji umieszczane są na materiałach drukowanych promujących ofertę edukacyjną, na stronach internetowych i social mediach. Dodatkowo laureaci zaangażowali się mocno w życie uczelni. Kluczowy jest ich udział w targach i spotkaniach
    z maturzystami, gdzie reprezentują Uniwersytet Szczeciński.

     

     

    W 2019 roku planowany jest kolejny konkurs Super Team.

     

     

    Nagrodę w imieniu Biura Promocji i Informacji US odebrał Mateusz Herezo.

     

     

    VII Genius Universitatis 2019, w którym Super Team został laureatem, to konkurs dla polskich uczelni na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Prace w siedmiu kategoriach (reklama prasowa wspierająca rekrutację, event wspierający rekrutację, kampania w mediach społecznościowych, content marketing, rekrutacyjny serwis internetowy, video online, gadżet promocyjny) oceniała kapituła, składająca się ze specjalistów zajmujących się na co dzień marketingiem, reklamą i social media.

     

Accessibility Toolbar