• 26 CZE 18
    Oferta pracy – Pracownik sekcji wsparcia użytkowników (helpdesk)

    Oferta pracy – Pracownik sekcji wsparcia użytkowników (helpdesk)

    Uczelniane Centrum Informatyczne (UCI) Uniwersytetu Szczecińskiego poszukuje kandydata do pracy na stanowisku Sekcji Wsparcia Użytkowników (helpdesk).

    Zakres obowiązków:

    • wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych
      z obsługą komputerów i programów komputerowych
    • obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń diagnozowanie i usuwanie usterki komputerów
    • instalacja podstawowego oprogramowania w ramach posiadanych licencji
    • re-instalacja systemu operacyjnego (Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10) oraz konfiguracja sterowników
    • optymalizacje oprogramowania i konfiguracji komputerów pod kątem zastosowań specjalnych
    • podłączenie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych sprzętu komputerowego
    • współpraca z kadrą naukową i jednostkami US
    • udział w projektach realizowanych na US
    • utrzymanie i zapewnienie ciągłości pracy użytkowników
    • inne czynności, związane z obsługą informatyczną obsługiwanych jednostek.

    Wymagania:

    • wykształcenie informatyczne
    • przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • znajomość tematyki bezpieczeństwa stacji roboczych
    • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne korzystanie  z dokumentacji technicznej.

    Mile widziane

    • prawo jazdy kat B wraz z własnym środkiem transportu

    Zapewniamy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
    • realizację ciekawych przedsięwzięć
    • dostęp do nowoczesnych technologii
    • pakiet szkoleń

    Wymagane dokumenty:

    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
    • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania),
    • list motywacyjny,
    • zgodę kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko pracownika Sekcji Wsparcia Użytkowników (HELPDESK) złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna

    Dodatkowe dokumenty:

    • referencje z dotychczasowych miejsc pracy,
    • kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach.

    Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną do dnia 13.07.2018 r. na adres: rekrutacja-uci@usz.edu.pl

    Bliższe informacje dotyczące w/w naboru można uzyskać pod nr telefonów:

    Dział Spraw Osobowych – 91 444 11 82

    Uczelniane Centrum Informatyczne – 91 444 11 79