może tu
    • 20 CZE 23
    Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

    Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

    Uroczysta gala odbyła się 16 czerwca 2023 roku w Zielonej Górze. Celem Konkursu jest wspieranie i nagradzanie najlepszych, twórczych i efektywnych działań w obszarze komunikacji, praktyki i promocji w sektorze polskiego szkolnictwa wyższego.

     

    Miło nam poinformować, że spośród 18 projektów w kategorii „Uczelniane media” wyróżnienie otrzymało Centrum Edukacji Medialnej i Interaktywności Uniwersytetu Szczecińskiego.

     

    Nagrodę Stowarzyszenia PRom otrzymał Uniwersytet w Białymstoku za inicjatywę realizowaną przez Centrum Popularyzacji Nauki Uniwersytetu w Białymstoku kierowaną do uczniów. Na podium – poza naszą Uczelnią – znalazł się także Uniwersytet Śląski.

     

    Wyróżnienie w tej kategorii dla Centrum Edukacji Medialnej i Interaktywności Uniwersytetu Szczecińskiego,w którego strukturach działają NiUS Radio oraz UNIWIZJA, jest powodem do radości. Jak podkreśla dr Konrad Wojtyła, dyrektor Centrum Edukacji Medialnej i Interaktywności :”Jest nam niemizernie miło i bardzo dziękujemy, że doceniono naszą pracę. To motywuje nas do dalszego rozwoju. Gratulacje dla całego zespołu za zaangażowanie, a Panu Rektorowi i całemu Kolegium Rektorskiemu za nieustanne wsparcie!” – dodaje Wojtyła.

     

    Nagrody przyznano w następujących kategoriach:

     

    • Media Relations
      Śniadania Prasowe Uniwersytetu Łódzkiego (Uniwersytet Łódzki)
    • Uczelniane media
      Uniwersytet w Białymstoku dla szkół (Uniwersytet w Białymstoku)
    • Nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka w kategorii nowe media
      Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS – kanał na YouTube (Uniwersytet SWPS)
    • Popularyzacja nauki
      Śląski Festiwal Nauki KATOWICE (Uniwersytet Śląski w Katowicach)
    • Kreacja
      Cykl wideo pt. „Dlaczego?” – pierwszy explainer w Polsce (Politechnika Gdańska)
    • Nagroda specjalna
      Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS – kanał na YouTube (Uniwersytet SWPS)

     

    Uniwersytet Szczeciński stawia na nowoczesne media uczelniane zarządzane przez doświadczonych dziennikarzy i profesjonalistów. Pierwszą marką jest NiUS Radio – rozgłośnia internetowa, drugą zaś UNIWIZJA – Telewizja Uniwersytetu Szczecińskiego. Oba podmioty realizują cele zdefiniowane w czterech obszarach: promocja, kształcenie, nauka, i komercjalizacja.

     

    Studia radiowe i telewizyjne wyposażone są w najwyższej klasy sprzęt, a pomieszczenia spełniają najwyższe wymogi produkcji medialnej. W oparciu o infrastrukturę stworzono pracownie radiową, telewizyjną oraz multimedialną, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne – odbywają się też praktyki i staże. Na adeptów dziennikarstwa czekają zindywidualizowane stanowiska pracy: tablice multimedialne, laptopy i programy montażowe. Koordynatorką pracowni radiowej jest mgr Paulina Zaremba, a pracowni telewizyjnej mgr Beata Mikołajewska-Wieczorek.

     

    Źródło: niusradio.pl

Accessibility Toolbar