może tu
    • 02 LIS 20
    Tryb i zasady pracy zdalnej od 02.11.2020 r.

    Tryb i zasady pracy zdalnej od 02.11.2020 r.

    W związku ze stale rosnąca liczbą potwierdzonych zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem 139/2020 Rektora US, zostają wprowadzone zmiany w trybie i zasadach pracy zdalnej.

     

    Z uwagi na obowiązujący w Polsce stan epidemii dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi od dnia 02 listopada 2020 r. ustala się następujący tryb pracy:

     

    1. co najmniej 50% pracowników komórki lub jednostki organizacyjnej wykonuje pracę w trybie zdalnym, natomiast pozostałe osoby wykonują pracę w siedzibie pracodawcy,
    2. prosimy o zastosowanie zasad, optymalnej dla bezpieczeństwa sanitarnego, rotacji pracowników w obrębie danej komórki lub jednostki organizacyjnej,
    3. liczbę pracowników wykonujących pracę w siedzibie pracodawcy i tryb rotacji ustala:

    a) w przypadku administracji wydziałowej – Dziekan Wydziału,
    b) w przypadku administracji instytutowej – Dyrektor Instytutu,
    c) w odniesieniu do pozostałych pracowników administracyjnych – według ogólnych reguł podległości Rektor, właściwy Prorektor, Kanclerz albo Kwestor.

     

    Jednocześnie informujemy, że powyżej wymienione postanowienia nie dotyczą pracowników obsługi, dla których indywidualny harmonogram pracy ustala Kanclerz, na wniosek właściwego Kierownika Obiektu.

     

    Jedynie w szczególnie uzasadnionych indywidualnych przypadkach liczba pracowników wykonujących pracę w trybie zdalnym może być mniejsza niż określono w pkt a.

     

     

    ZARZĄDZENIE NR 139/2020 REKTORA UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO z dnia 2 listopada 2020 r.

    ____________________________

    wersja PDF

Accessibility Toolbar